sábado, 20 de abril de 2013

Changes round the corner...

Cambios a la vuelta de la esquina...
Changes round the corner...

No me había dado cuenta de que hubiera pasado tanto tiempo desde la ultima vez que publiqué algo aquí... ufff... creo que evidencia la falta de inspiración, ideas e ilusión...
I had not realized it had been so long since the last time I posted something here ... phew ... I think that shows a lack of inspiration, ideas and enthusiasm ...

Como estoy cansada de no sentirme bien, sentirme fuera de lugar, perdida, sola... incluso vacía... y sobre todo que eso se refleje en que siquiera encienda la cámara... he tomado la decisión de hacer cambios, pero cambios de verdad...
As I'm tired of not feeling good, feeling out of place, lost, lonely... even empty ... and especially that this is reflected in not even taking my camera ... I have decided to make changes, but real ones...

No es momento de hacer una lista de las cosas que no me gustan o mis frustraciones...
Pero si es el momento de decir que en un par de días todo cambiará. Las cosas saldrán bien o no... pero al menos habrá cambios y espero que ellos me devuelvan la ilusión, y la energía para ilusionarme.

It's the moment of listing the things I don't like or my frustrations ...
But it is time to say that in a couple of days everything will change. Things may work out or not ... but at least there will be changes and I hope they will bring me back the enthusiasm, and energy for enjoying.


A nadie se le escapa la situación de crisis económica, financiera, etc, etc... y más como ésta, está afectando a España, ya de Canarias ni hablemos... Hace unos años tuve que meter mis cosas en cajas y volver a casa de "mamá", que sería de nosotros sin nuestras madres?!!!  Ahora hago la maleta para salir de casa de mamá y ya de paso del país.
Everyone is aware of the economic, financial, etc, etc ... crisis and even more how it's affecting Spain, not to mention the Canaries... A few years ago I had to pack my things in boxes and go back to "mom's", who would we be without our mothers?! Now I'm a packing a few of my things in a suitcase to leave  mom's home and at the same time the country.

Me voy a Londres! cuidad de la que me enamoré, en mi primera visita, aun siendo una chiquilla. Tengo la suerte de contar con algunos familiares y amigos dispuestos a echarme una mano allá, así que.... a probar suerte!!! No voy con demasiadas expectativas, por no llevarme una gran decepción si la cosa no sale bien, pero sí que voy con muchas ganas!

I'm moving to London! city I fell for on my first visit, when I was only a teenager. I'm lucky having some family and friends willing to help me out there, so .... will give it a try!! I don't want to go there with too many expectations, so won't be a big disappointment if things don't work out, but I'm looking forward!



Mi viejo portátil se viene conmigo, el pobre ya no da para mucho, pero se esfuerza  ;-) No sé hasta que punto podré hacer cosas con él , pero al menos podré estar en contacto con mi gente y trabajar un poco con las fotografías que espero hacer a miles por esa fabulosa ciudad.
I'm taking my old laptop with me, it isn't up to much, but strives;-) I don't know how far I can do using it, but at least I can keep in touch with my people and work a little with the  thousands of photographs I'm looking forward to do in this fabulous city.

Hace ya un tiempo visité en SecondLife Hazardous, había visto algunas imágenes en Flickr... I decidí que intentaría hacer una foto con un toque primaveral y de paso probar mi nueva skin. Allí me encontré con Arnno Planner, Jewell WireflyJeanne Sahara y Patty Crosby  así que nos pusimos a charlar y a hacernos fotos los unos a los otros jejeje... ese espíritu de paparazzi! Eso sí, yo encantada con las fotos que me hicieron!!
Some time ago I visited Hazardous in SecondLife, had seen some images on Flickr so I decided I would try to do a picture with a touch of spring and at the same time test my new skin. There I met Arnno PlannerJewell WireflyJeanne Sahara and Patty Crosby we were chatting and taking pics of each other lol ... like paparazzos! And of course I was delighted with the photos they did of ​​me!!

Sweet Dreams by Jewell Winfrey

How I have shot NatG like a paparazzo by Arnno Planner

How I have shot NatG like a paparazzo by Arnno Planner


Didn't talk to her, didn't know her and thank to Arnno I found this sneaky Ayzegul did of me :) is so great when you find out someone thought you were worth a pic.... ;) thank youuuu loved it!!


Y... aquí está mi fotita para la "Primavera"...
And...  here is my pic for "Spring"...







No hay comentarios:

Publicar un comentario